Groupements paroissiaux Saint-Sauveur

Site internet des groupements paroissiaux Saint-Sauveur regroupant les paroisses de Figeac - Saint-Sauveur, Saint-Thomas, Notre du Puy - Béduer - .

OVERVIEW

The domain paroissedefigeac.fr currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have inspected seventeen pages within the site paroissedefigeac.fr and found two websites associating themselves with paroissedefigeac.fr.

PAROISSEDEFIGEAC.FR TRAFFIC

The domain paroissedefigeac.fr has seen diverging amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for paroissedefigeac.fr

Traffic ranking (by month) for paroissedefigeac.fr

Traffic ranking by day of the week for paroissedefigeac.fr

WHAT DOES PAROISSEDEFIGEAC.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissedefigeac.fr Mobile Screenshot of paroissedefigeac.fr Tablet Screenshot of paroissedefigeac.fr

PAROISSEDEFIGEAC.FR SERVER

I detected that a single page on paroissedefigeac.fr took one thousand six hundred and seventy-two milliseconds to download. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
188.165.35.225

We observed that this website is utilizing the Apache operating system.

Groupements paroissiaux Saint-Sauveur

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain paroissedefigeac.fr has the following on the homepage, "Orgue de ND du Puy." We analyzed that the website also said " Camburat, Formagnac, Lissac et Mouret Reyrevignes." It also stated " Cambes, Camboulit, Boussac, Béduer, Faycelles. Nos joies, nos peines. Action Catholique des femmes ACF."

SEEK OTHER WEBSITES

Paroisse Notre Dame des Neiges de Gourdon 46 Groupement paroissial du Gourdonnais

Eveil à la Foi 4 à 6 ans. Catéchisme 7 à 12 ans. Aumônerie 13 à 18 ans. La vie de la paroisse. Le mot de notre curé. Nos joies and nos peines. Pèlerinage diocésain à Lourdes 2014. Le mot de notre curé. Le 15 août, nous célèbrons Marie. Lundi 17 février 2014, par Service Communication.

Paroisse de Montcuq

Sur le chemin de Saint Jacques. Etapes de la vie chrétienne. Mgr Laurent Camiade, nommé évêque de Cahors. Le Pape François a nommé ce mercredi 15 juillet 2015, évêque de Cahors,.

Le blog de la paroisse Saint Martin de Louveciennes - Blog de la paroisse Saint Martin et Saint Blaise de LouveciennesHoraires des messes, calendrier, sacrements, catéchisme, scoutisme, prière, solidarité, chorale

Equipe liturgique, Chorale, Servants dautel, Sacristie, Fleurs, Entretien de léglise. Baptème, eucharistie, confirmation des adultes. Eveil à la foi, catéchisme, 1ère communion. Groupes collégiens, lycéens, aumoneries. Solidarité, pastorale de la santé. Personnes malades agées, Aumoneries des maisons de retraites.